Tips voor Kosten Auto Wrappingen

Kosten auto wrappen
 

Als je naar een autodealer gaat, wat is dan het eerste wat je opvalt? Waarschijnlijk het prijskaartje. De autodealer gebruikt dit als een kans om u te overtuigen van hun merk en ervoor te zorgen dat u hun auto koopt. Terwijl de meeste autodealers een tactiek gebruiken die "autoprijzen" heet, waarbij ze proberen hun auto's tegen de laagst mogelijke prijs aan te bieden, gebruiken andere dealers een tactiek die "car wrapping" heet. Dit kan vooral effectief zijn bij tweedehands autodealers en dealers met een grote autovoorraad. Door verschillende benaderingen van car wrapping te gebruiken, kunnen deze dealers hun klanten meer waar voor hun geld bieden en toch hun winstmarges verhogen.

Wat is auto wrappen?

Eenvoudig gezegd is car wrapping een visuele reclame die het uiterlijk van uw auto verbetert. Het is de toevoeging van afbeeldingen en kleuren aan een auto om deze aantrekkelijker te maken voor potentiële klanten. Hoewel de term "wrapping" beelden oproept van kleurrijke, uitgebreide ontwerpen, maken de meeste dealers geen gebruik van professionele wrappingbedrijven. In plaats daarvan kopen ze relatief goedkope vinyl graphics en brengen ze die zelf aan.

Waarom zou een dealer een auto wrappen?

Er zijn drie belangrijke redenen waarom een autodealer een auto zou willen wrappen. Ten eerste kunnen ze proberen hun winkel op te ruimen. Wanneer een dealer te veel auto's verkoopt, moet hij er misschien een aantal sluiten, wat er vaak toe leidt dat hij zich in één keer van zijn hele inventaris ontdoet. Dat kan een mooie gelegenheid zijn om wat ruimte vrij te maken en plaats te maken voor nieuwe inventaris, vooral als de rest van de inventaris niet erg goed verkoopt. Ten tweede zouden ze kunnen proberen hun inventaris snel te verplaatsen. Als het klimaat of de marktomstandigheden snel veranderen, kan een dealer proberen zijn inventaris snel te verplaatsen om de curve voor te blijven. Als de auto-industrie verschuift naar meer elektrische of hybride voertuigen, bijvoorbeeld, kan een dealer al zijn gas-aangedreven auto's inpakken om de verkoop van milieuvriendelijkere voertuigen te verhogen. Ten derde kunnen sommige dealers een speciale promotie hebben waarbij ze kortingen geven op bepaalde modellen of kleuren. Dit kan een poging zijn om hun inventaris tegen een lage prijs op te ruimen. Of het kan een manier zijn voor de dealer om klanten enthousiast te maken voor een speciale gebeurtenis, zoals een nieuwe opening of een auto weg te geven. De kosten van auto wrappen hoeven zeker niet hoog te zijn.

Wrappen in fases

Dit zijn de stappen die een dealer neemt om zijn auto te wrappen. Eerst brengen ze de auto naar een car wrap shop om hem te laten wrappen. De car shop zal de dealer meestal een vergoeding aanrekenen op basis van de grootte van de auto. Zodra de auto gewrapt is, zal de dealer foto's nemen en deze online of op zijn website plaatsen. Dit is een belangrijke stap omdat het potentiële klanten een idee geeft van hoe de auto er gewrapt uitziet. Vanaf hier zal de dealer de gewrapte auto van het terrein houden totdat hij hem verkoopt. Dit is een goede manier om de auto met korting te verkopen, omdat de klant het uiterlijk van de auto niet kan vergelijken met een andere auto voor dezelfde prijs. Nadat de gewrapte auto verkocht is, zal de dealer de gewrapte auto uit de car wrap shop halen en zelf de graphics aanbrengen. Deze methode is veel goedkoper dan het inhuren van een professional, maar ook veel minder effectief.

Slotwoorden: Wrapping Smarts is de sleutel tot succes.

De sleutel tot succes in car wrapping is selectief zijn in de modellen die je wrapt. Om je te onderscheiden van de massa en meer klanten aan te trekken, moet je creatief zijn met je wrapping en buiten de lijntjes denken. Er zijn veel verschillende manieren om uw auto aan te passen om u te onderscheiden van de concurrentie, en door de juiste methoden te kiezen, kunt u meer klanten naar uw autodealer lokken en uw verkoop verhogen.